jueves, 19 de julio de 2007

www.totinegre.com


Després de les floretes que m'ha escrit recentment el cantautor gironí toti negre en la seva web, crec que ha arribat el moment de parlar d'ell en aquest espai...

A mig camí entre Joaquín Sabina i Perry Mason, meitat heroi i meitat "villano", en la música de toti negre hi conviuen les influències de grups com Pearl Jam (i del "grunge" en general), sèries com "Dr. en Alaska", unes lletres molt personals de Txus Lombraña i aromes de tiramisús, cappucinos i amaretos... com va dir la meva mare un dia "és tan guapo com aquests que es presenten a Mr. España".

Consulteu la seva pàgina, realment val molt la pena...

http://www.totinegre.com

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Bravo...bravo......Desde la zona wifi gironina, una descripció molt encertada.....be bad ! Wrote with MAC with permision from amic Mengual

Què és artlab ? dijo...

gracias, Leonor, usted siempre con tanto "glam"...wifi forever!!

toti dijo...

Mira que sembles un tiu seriòs, però realment estàs ben sonat. Com tots els artistes, suposo.
La veritat és que m'ha encantat el teu comentari sobre mi. M'he partit de riure.
Digues-li a la teva mare que em truqui.
Que passeu unes bones vacances amb la Carme.
Fins passat l'estiu.